Google Career Day

Fecha:
13 Agosto, 2013 - 12:00
Sala:
Auditorio DCC, tercer piso.
Organización:
Google University Program

Por encargo de Google University Program, extendemos cordial invitación para participar en los 3 eventos que realizarán en el DCC, durante su visita el próximo 13 de agosto desde las 12:00 a las 17:30 hrs.:

“Google Career Day” este 13 de agosto!

Google's mission is to organize the world's information and make it universally accessible and useful. It's an enormous goal to accomplish and we need great people to help us achieve it!

We’re very excited to be visiting your campus again this year on Tuesday, August 13th and we’d love to see you at our “Google Career Day”, which includes an info session, a resume workshop and an interview workshop. By RSVPing for the day, you will be able to attend all three sessions! More event details are below.

Date: Tuesday, August 13th
Time: 12:00 - 17:30
Location: Auditorio DCC
Presentations will be in Spanish and English.
Lunch will be served!
Please RSVP by Wednesday, August 7th!

#1: Info Session: Ways to Develop your Technical Career
¿Te has preguntado alguna vez qué es lo que realmente puedes hacer con un título de Ingeniería en Computación? Tal vez te preguntas si lo mejor sería trabajar en el mundo académico, o en un emprendimiento, o bien en una compañía establecida. ¿Quieres aprender acerca de las diferencias entre cada una de estas opciones? ¡Entonces ven y acompáñanos en este evento para aprender acerca de tus opciones de desarrollo de carrera! También hablaremos de tus oportunidades en Google como estudiante.

#2: Technical Resume Workshop
Tener un CV (o Curriculum Vitae) impecable es la manera de ingresar a los procesos de selección. ¿Quieres saber cómo mejorar tus posibilidades de ser contratado por una empresa de tecnología? ¿Quieres saber cómo distinguirte de otros candidatos? ¿Tienes un currículum en inglés que quisieras hacer más atractivo para las compañías globales? Revisaremos los puntos en los que los empleadores se fijan y luego trabajaremos en grupos pequeños para reconstruir tu CV de manera que resalte tus fortalezas.

#3: Technical Interview Workshop
Quieres saber más acerca del proceso de contratación de Google para los puestos de Ingeniero de Software? Te interesa saber cómo prepararte para las entrevistas técnicas de Google? During our interview workshop we will provide more insight into our process and take you through practice interview questions in small groups.

Google technical student opportunities
To learn more about our student opportunities, please check out google.com/students/latam. Check out this video to learn more about working at Google and what our technical internships are like!

We also now actively reviewing applications for our Software Engineering Winter Internships** and our full-time Software Engineering New Grad* positions. Apply now with an English resume to be considered and come to our events to learn more!

Esperamos verlos allí!
Stephanie Chan
Google Tech University Programs

**Our Winter Internships are 3 months of full-time work anytime between December through April where start and end dates are flexible depending on your schedule. This 3 month timeline allows for a deeper immersion into our unique work environment and culture and gives you a chance to work on an impactful technical project with your team. Plus, you get to enjoy more free food and perks!

*You are eligible for our full time New Grad positions if you are graduating before June 2014. You should apply to our internships if you are graduating anytime after June 2014. All degree levels are eligible!